قیمت فروش استئارات منیزیم

قیمت محصول:

توافقی

0

قیمت فروش استئارات منیزیم

صنعت
دی آفر
استئارات منیزیم قدرت سفید خوب است که به پوست شما می چسبد و به لمس چرب است. این یک نمک ساده است که از دو ماده تشکیل شده است: یک چربی اشباع اسید استاریک و منیزیم معدنی. اسید استریک می تواند در بسیاری از غذاها مانند:

مرغ
تخم مرغ
پنیر
شکلات
گردو
ماهی سالمون
روغن پنبه دانه
روغن نخل
روغن نارگیلاستایرانت منیزیم قدرت سفید خوب است که به پوست شما می چسبد و به لمس چرب است. این یک نمک ساده است که از دو ماده تشکیل شده است: یک چربی اشباع اسید استاریک و منیزیم معدنی. اسید استریک می تواند در بسیاری از غذاها مانند:

مرغ
تخم مرغ
پنیر
شکلات
گردو
ماهی سالمون
روغن پنبه دانه
روغن نخل
روغن نارگیل

استئارات منیزیم معمولا به بسیاری از غذاها، داروها و لوازم آرایشی اضافه می شود. در داروها و ویتامین ها، هدف اصلی آن این است که به عنوان یک روان کننده عمل کنید.

استئارات منیزیم یک افزودنی است که عمدتا در کپسول های دارویی استفاده می شود. این یک عامل جریان است. این مانع از ایجاد یک ماده در یک کپسول از چسبیدن به یکدیگر و دستگاهی است که کپسول ایجاد می کند.

این کمک می کند تا بهبود قوام و کنترل کیفیت کپسول های دارویی. ممکن است کپسول های دارویی بدون اسید معدنی ایجاد شود، اما برای تضمین سازگاری و کیفیت این کپسول ها مشکل تر است. استایرات منیزیم برای تأخیر تجزیه و جذب داروها استفاده می شود، بنابراین آنها در ناحیه درست روده جذب می شوند.
قیمت استئارات منیزیم,فروش استئارات منیزیم,خرید استئارات منیزیم,قیمت فروش استئارات منیزیم,قیمت خرید استئارات منیزیم,نمایندگی فروش استئارات منیزیم,نمایندگی خرید استئارات منیزیم,کاربرد استئارات منیزیم,تهیه استئارات منیزیم,فرشو عمده استئارات منیزیم,خرید عمده استئارات منیزیم خوراکی,استئارات منیزیم دارویی,
برای سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
09198008414 رضایی
03195023710

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد