فروش عمده پروپیونات سدیم

قیمت محصول:

توافقی

0

فروش عمده پروپیونات سدیم

صنعت
دی آفر
پروپیونات سدیم یک نمک سدیم ارگانیک است که حاوی یون های سدیم و پروپیونات است. این نقش به عنوان یک داروی ضد قارچی و نگهدارنده غذا است. این حاوی پروپیونات است.

پروپیونات سدیم یک مکمل غذایی معمولی است که از لحاظ صنعتی تولید می شود، بلکه در طبیعت اتفاق می افتد. از آنجایی که برای قالب و برخی از گونه های باکتری سمی است، این افزودنی به ویژه در محصولات پخته شده و یا سایر محصولاتی است که حساس به خرابکاری هستند. این ترکیب ایمن است هنگامی که در سطوح پایین موجود در غذا مواجه می شود.

پتاسیم سدیم شیمیایی سنتز معمولا به عنوان نگهدارنده در صنایع غذایی استفاده می شود. این باعث جلوگیری از رشد قالب و برخی از باکتری ها می شود، در نتیجه، عمر مفید بسته های پخته شده را افزایش می دهد. طبق قانون مقررات فدرال، پروپیونات سدیم به طور کلی به عنوان یک افزودنی غذایی شناخته شده است. همچنین برای جلوگیری از رشد قالب در محصولات پنیر بسته بندی شده و پردازش استفاده می شود. علاوه بر این، پروپیونات آمونیوم به عنوان یک افزودنی در خوراک حیوانی برای جلوگیری از رشد بیش از حد از باکتری های ناخواسته در معده دام استفاده می شود.
خرید پروپیونات سدیم , فروش پروپیونات سدیم , قیمت پروپیونات سدیم , نمایندگی پروپیونات سدیم , نمایندگی خرید پروپیونات سدیم , نمایندگی فروش پروپیونات سدیم , قیمت نمایندگی پروپیونات سدیم , قیمت عمده پروپیونات سدیم , خرید عمده پروپیونات سدیم , فروش عمده پروپیونات سدیم , واردکننده پروپیونات سدیم , بازرگانی پروپیونات سدیم , فروش پروپیونات سدیم تهران, فروش پروپیونات سدیم اصفهان, کاربرد پروپیونات سدیم , خواص پروپیونات سدیم , وارد کننده پروپیونات سدیم , مضرات پروپیونات سدیم , واردات پروپیونات سدیم , مشخصات پروپیونات سدیم , ساختار پروپیونات سدیم , تولید کننده پروپیونات سدیم , قیمت فروش پروپیونات سدیم , آنالیز پروپیونات سدیم , پروپیونات سدیم غذایی, پروپیونات سدیم خوراکی, پروپیونات سدیم صنعتی,
برای سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
09198008414 رضایی
03195023710

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد