نمایندگی ناتامیسین

قیمت محصول:

توافقی

0

نمایندگی ناتامیسین

صنعت
دی آفر
ناتامیسین یک آنتی بیوتیک ماکرولیوتیک با خواص ضد قارچی است. Natamycin اثرات ضد قارچی خود را با اتصال به استرول در غشای سلولی قارچی اثبات می کند که باعث افزایش نفوذ پذیری غشاء می شود. این منجر به نشت و از دست دادن اجزای سلولی ضروری می شود. بعد از اعمال چشم، ناتامیسین در فورنیتهای ملتحمه حفظ می شود و در ستون قرنیه جایی که اثر آن تأثیر می گذارد، غلظت مؤثر را به دست می آورد.

ناتامیسیین از طریق مکانیسم منحصر به فردی که ارگسترول را در دیواره سلولی هدف قرار می دهد محافظت می کند. ارگسترول یک بلوک ساختاری از مخمرها و قالب ها است که مسئول حمل و نقل مواد مغذی داخل سلولی است و بنابراین برای زنده ماندن آنها حیاتی است. همانطور که در غشای بیرونی باکتری وجود ندارد، این باقی مانده باقی می ماند.
به عنوان یک افزودنی مواد غذایی، آن E شماره E235 است. در سراسر اتحادیه اروپا، آن را تنها به عنوان یک نگهدارنده سطح برای برخی از محصولات پنیر و سوسیس خشک تایید شده است. این نباید قابل تشخیص باشد 5 میلیمتر زیر پوست. در حالی که Natamycin در برنامه های مختلف در سطوح مختلف جهان تایید شده است، در بیش از 150 کشور در سراسر جهان تایید شده است.
خرید ناتامیسین , فروش ناتامیسین , قیمت ناتامیسین , نمایندگی ناتامیسین , نمایندگی خرید ناتامیسین , نمایندگی فروش ناتامیسین , قیمت نمایندگی ناتامیسین , قیمت عمده ناتامیسین , خرید عمده ناتامیسین , فروش عمده ناتامیسین , واردکننده ناتامیسین , بازرگانی ناتامیسین , فروش ناتامیسین تهران, فروش ناتامیسین اصفهان, کاربرد ناتامیسین , خواص ناتامیسین , وارد کننده ناتامیسین , مضرات ناتامیسین , واردات ناتامیسین , مشخصات ناتامیسین , ساختار ناتامیسین , تولید کننده ناتامیسین , قیمت فروش ناتامیسین , آنالیز ناتامیسین , ناتامیسین غذایی, ناتامیسین خوراکی, ناتامیسین صنعتی,
برای سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
09198008414 رضایی
03195023710

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد