قیمت نمایندگی ایزوله سویا

قیمت محصول:

توافقی

0

قیمت نمایندگی ایزوله سویا

صنعت
دی آفر
پروتئین سویا یک پروتئین است که از سویا جدا شده است. این از غذای سویا تهیه شده و خشک شده است. سویا خرد شده و خشک شده به سه نوع محصول پروتئینی با پروتئین بالا تبدیل می شود: آرد سویا، کنسانتره ها و جدایه ها. ایزوله پروتئین سویا از سال 1959 در غذاها برای خواص عملکردی آن استفاده شده است. به تازگی، محبوبیت پروتئین سویا به دلیل مصرف آن در محصولات غذایی سالم افزایش یافته است و بسیاری از کشورها ادعاهای بهداشتی برای غذاهایی با پروتئین سویا را تایید می کنند.
وتئین سویا عموما در بدن پروتئین متمرکز می شود که تخمین زده می شود که حداقل 60 تا 70 درصد کل پروتئین سویا را داشته باشد. پس از جوانه زدن سویا، پروتئین هضم می شود و اسیدهای آزاد شده به مکان های رشد نهال منتقل می شود. سویا حاوی پروتئین ذخیره سازی 2S آلبومین کوچک اما بسیار جدید است. [2] [3] پروتئین های گوسفند مانند سویا و پالس ها متعلق به خانواده گلوبولین پروتئین ذخیره سازی بذر به نام لگومین و وییکولین و یا در مورد سویا، گلیسینین و بتا کونگلیسینین هستند. سویا همچنین حاوی پروتئین های فعال یا متابولیکی بیولوژیکی مانند آنزیم ها، مهارکننده های ترپسین، هموگلوتینین ها و پروتئین های سستیون بسیار شبیه به پاپائین هستند. پروتئین ذخیره سازی کوتیلدون سویا که برای تغذیه انسان مهم است، می تواند به طور موثر توسط آب، آب به اضافه قلیایی رقیق شده (pH 7-9) یا محلول های آبی کلرید سدیم (0.5-2 M ≈ 30-120 g / l) از سویا های خشک شده و ناراضی هستند که تحت درمان با حداقل حرارت قرار گرفته اند، بنابراین پروتئین نزدیک به بومی شدن یا نابود سازی است.
خرید ایزوله سویا , فروش ایزوله سویا , قیمت ایزوله سویا , نمایندگی ایزوله سویا , نمایندگی خرید ایزوله سویا , نمایندگی فروش ایزوله سویا , قیمت نمایندگی ایزوله سویا , قیمت عمده ایزوله سویا, خرید عمده ایزوله سویا, فروش عمده ایزوله سویا, واردکننده ایزوله سویا, بازرگانی ایزوله سویا, فروش ایزوله سویا تهران, فروش ایزوله سویا اصفهان, کاربرد ایزوله سویا , خواص ایزوله سویا , وارد کننده ایزوله سویا , مضرات ایزوله سویا , واردات ایزوله سویا , مشخصات ایزوله سویا , ساختار ایزوله سویا , تولید کننده ایزوله سویا , قیمت فروش ایزوله سویا , آنالیز ایزوله سویا , ایزوله سویا غذایی, ایزوله سویا خوراکی, ایزوله سویا صنعتی,
برای سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
09198008414 رضایی
03195023710

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد