قیمت نمایندگی صمغ عربی

قیمت محصول:

توافقی

0

قیمت نمایندگی صمغ عربی

صنعت
دی آفر
صمغ عربی (GA) یک هیدروکلوئید چند منظوره با زنجیره ای زنجیره ای است که دارای یک پروتئین پروتئین آربینو گالاکتان بسیار ضعیف و اسیدی است که حاوی کلسیم، منیزیم و پتاسیم است. صمغ عربی اگزودا خشک است که از ساقه و شاخه های درختان آکاسیا درختان آکاسیا سنگال و آکاسیا سیل به دست می آید. در سالهای هزاره دوم قبل از میلاد، با استفاده از مصالح باستان مصالح ساختمانی به عنوان چسبنده در هنگام پیچاندن مومیایی ها و رنگ های معدنی استفاده می شود.
مخلوط صمغ عربی از پلی ساکارید ها و گلیکوپروتئین ها خواص یک چسب و گیربکس را که توسط انسان قابل خوراک است، می دهد. مواد دیگر آن را جایگزین کرده اند که در آن مسمومیت مساله ای نیست و به عنوان نسبت مواد شیمیایی مختلف در عربی آدامس به طور گسترده ای تغییر می کند و آن را غیر قابل پیش بینی می کند. با این حال، این ماده همچنان یک ماده مهم در شربت نوشابه و آبنبات است.
خرید صمغ عربی , فروش صمغ عربی , قیمت صمغ عربی , نمایندگی صمغ عربی , نمایندگی خرید صمغ عربی , نمایندگی فروش صمغ عربی , قیمت نمایندگی صمغ عربی , قیمت عمده صمغ عربی, خرید عمده صمغ عربی, فروش عمده صمغ عربی, واردکننده صمغ عربی, بازرگانی صمغ عربی, فروش صمغ عربی تهران, فروش صمغ عربی اصفهان, کاربرد صمغ عربی , خواص صمغ عربی , وارد کننده صمغ عربی , مضرات صمغ عربی , واردات صمغ عربی , مشخصات صمغ عربی , ساختار صمغ عربی , تولید کننده صمغ عربی , قیمت فروش صمغ عربی , آنالیز صمغ عربی , صمغ عربی غذایی, صمغ عربی خوراکی, صمغ عربی صنعتی,
برای سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
09198008414 رضایی
03195023710

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد