قیمت فروش کربومر

قیمت محصول:

توافقی

0

قیمت فروش کربومر

صنعت
دی آفر
کربومر اصطلاحی است که برای یک سری از پلیمرهای اولیه ساخته شده از اسید اکریلیک استفاده می شود. Carbomers پودرهای سفید و کرکی هستند اما اغلب به عنوان ژل در لوازم آرایشی و محصولات مراقبت شخصی استفاده می شود. کاربومرها را می توان در طیف گسترده ای از انواع محصولات از جمله پوست، مو، ناخن، و محصولات آرایش، و همچنین مواد آرایشی دندان یافت می شود.
به ​​توزیع یا تعلیق جامد نامحلول در یک مایع کمک می کند. آنها همچنین برای حفظ امولسیون ها از جداسازی در اجزای روغن و مایع آنها استفاده می شود. کاربومرها اغلب برای کنترل قوام و جریان مواد آرایشی و محصولات مراقبت شخصی استفاده می شوند.
خرید کربومر , فروش کربومر , قیمت کربومر , نمایندگی کربومر , نمایندگی خرید کربومر , نمایندگی فروش کربومر , قیمت نمایندگی کربومر , قیمت عمده کربومر, خرید عمده کربومر, فروش عمده کربومر, واردکننده کربومر, بازرگانی کربومر, فروش کربومر تهران, فروش کربومر اصفهان, کاربرد کربومر , خواص کربومر , وارد کننده کربومر , مضرات کربومر , واردات کربومر , مشخصات کربومر , ساختار کربومر , تولید کننده کربومر , قیمت فروش کربومر , آنالیز کربومر , کربومر غذایی, کربومر خوراکی, کربومر صنعتی,
برای سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
09198008414 رضایی
03195023710

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد