طرحهای توجیهی فنی و اقتصادی تدوین شده سال 1395

قیمت محصول:

توافقی

0

طرحهای توجیهی فنی و اقتصادی تدوین شده سال 1395

صنعت
دی آفر
بدینوسیله به اطلاع علاقه مندان طرحهای توجیهی و امکانسنجی فنی و اقتصادی می رسانیم که کارشناسان ما در سال 1395 اقدام به تدوین طرحهای توجیهی و امکانسنجی فنی و اقتصادی زیر با استفاده از آخرین اطلاعات مالی و فنی روز نمودید . متقاضیان می توانند جهت آگاهی از نحوه و جزئیات طرحهای مزبور با شماره تلفن و تلگرام 09124110953 (مهندس مسعود لولاچی) ارتباط برقرار نمایند . لازم به ذکر است طرحهای مزبور دارای فایلهای pdf و Word نیز می باشند .
- تدوین طرح توجیهی و امکانسنجی فنی و اقتصادی ایجاد و بهره برداری از خطوط بسته بندی انواع کالاهای بالک (فله) (بویژه تیغ های اصلاح دسته پلیمری - ژیلت) .
- تدوین طرح توجیهی و امکانسنجی فنی و اقتصادی احداث و بهره برداری از مجتمع ورزشی چند منظوره (استخر ، سونا ، جکوزی ، بیلیارد ، سالنهای بدنسازی و ورزشهای رزمی ) جهت آقایان و بانوان بصورت جداگانه در منطقه چهار شهرداری تهران .
- تدوین طرح توجیهی و امکانسنجی فنی و اقتصادی ایجاد و بهره برداری از سایت و اپلیکیشن سامانه مشاوره ، راهنمایی و انجام امور اداری جهت شرکت سهاب رایان کاو .
- تدوین طرح توجیهی و امکانسنجی فنی و اقتصادی احداث و بهره برداری از واحد پرورش انواع گل رز مرغوب شاخه بریده به روش هیدروپونیک به ظرفیت 4.5 میلیون شاخه گل رز در سال در اراضی شهرستان فیروزکوه استان تهران .
- تدوین طرح توجیهی و امکانسنجی فنی و اقتصادی احداث و بهره برداری از شبکه زنجیره ای تهیه و توزیع غذاهای خانگی و رژیمی پیتو به ظرفیت 375 پرس غذا در روز در شهر تهران .
- تدوین طرح توجیهی و امکانسنجی فنی و اقتصادی ایجاد و بهره داری از شرکت توزیع و پخش مواد غذایی ، بهداشتی و سلولوزی در شهر تهران .
- تدوین طرح توجیهی و امکانسنجی فنی و اقتصادی احداث واحد صنعتی تولید انواع خوراک آماده دام ، طیور و آبزیان (ماهی و میگو) به ظرفیت 18.000 تن در سال در منطقه آزاد تجاری و صنعتی چابهار .
- تدوین طرح بررسی توجیهی فنی و اقتصادی ایجاد واحد تولیدکننده انواع کفش های ایمنی و صنعتی به ظرفیت 220.000 جفت در سال .
- تدوین طرح بررسی اقتصادی و امکانسنجی خرید و بکارگیری 50 دستگاه اتوبوس درون شهری جهت خطوط اتوبوسرانی شهر کرج (در سه وضعیت) (در این طرح میزان دریافتی از مسافران و میزان یارانه پرداختی شهرداری به پیمانکار در سه وضعیت متصوره و براساس مدل ریاضی نیز ، مشخص شده است) .
- تدوین طرح توجیهی و امکانسنجی فنی و اقتصادی ایجاد و بهره برداری از آزمایشگاه متالورژی و مکانیک فلزات در شهر بندرعباس .
- تدوین طرح امکانسنجی و بررسی اقتصادی ایجاد و بهره برداری از شرکت خدمات بازرگانی و مهندسی ایران و سوئد (این طرح براساس دستورالعمل تاسیس شرکتها با مسئولیت محدود کشور سوئد تدوین شده است) .
- تدوین طرح توجیهی و امکانسنجی فنی و اقتصادی ایجاد و بهره برداری کارگاه پرورش و نگهداری زنبور عسل (تولید عسل ، موم ، ژل رویال و بچه کندو) در یکی از روستاهای شهرستان سنقر استان کرمانشاه .

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد