خانه » صنعت » خدمات صنعتی » 8 » تهران » فوم eva ، فوم رول ، لمینت فوم ، فوم سایلنت

قیمت محصول:

توافقی

0

خانه » صنعت » خدمات صنعتی » 8 » تهران » فوم eva ، فوم رول ، لمینت فوم ، فوم سایلنت

صنعت
دی آفر
فوم eva ، فوم رول ، رول فوم، فوم سایلنت

بهین نو (بنکو)
02155606676-02155808185-

فوم رول چیست؟
فوم رول که با نام رول فوم نیز از آن یاد می شود، از محصولات تولیدی بهین نو (بنکو) می باشد که در مصارف صنعتی متنوعی کاربرد دارد. بهین نو (بنکو) به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان فوم EVA اقدام به تولید فوم رول در ابعاد و رنگبندی مختلف نموده است. ضخامت فوم رول متغیر بوده و با توجه به نیاز و درخواست مشتری تعیین می شود.

فوم رول تولیدی شرکت بهین نو(بنکو)، از بالاترین کیفیت برخوردار بوده و در عین حال پایین ترین قیمت بازار را به خود اختصاص داده است.

برای تولید فوم رول می توان از مواد اولیه متنوعی استفاده کرد. شرکت بهین نو (بنکو) مفتخر است که توانسته است تولید کننده رول فوم پلی اتیلن ،فوم رول LDP و فوم رول EVA EPDM در ایران باشد.

فوم رول تولیدی شرکت بهین نو (بنکو) در ضخامت های از یک میل به بالا و در طاقه های با طول ۵۰ ، ۱۰۰ ،۱۵۰ و۲۰۰ متری تا عرض حداکثر ۱۵۰ سانتی متر می باشند. بهین نو (بنکو) توانسته است با تولید و عرضه فوم رول به بازارهای ایرانی، تحول عظیمی دربخش صنعت ایران به وجود آورد.


مشخصات و ویژگی های فوم رول بهین نو (بنکو):
فوم رول به دلیل چگالی بالایی که دارد، دارای استحکام بالایی است اما درعین حال انعطاف بالایی نیز دارد.
فوم رول در ضخامت های یک به بالا، عرض یک و نیم متری و طاقه های ۵۰ ، ۱۰۰ ،۱۵۰ و۲۰۰ متری تولید می شود.
فوم رول در دو رنگ سفید و مشکی تولید می شود، اما اگر مشتری سفارش رنگ دیگری از رول فوم داشته باشد، امکان تولید آن برای بهین نو (بنکو) موجود است.
فوم رول مقاومت بسیار بالایی در برابر پارگی دارد، به همین دلیل است که در کفی کفش ها از فوم رول استفاده می کنند.
فوم رول عملکرد عایقی دارد و می توان از آن به عنوان عایق صوتی، حرارتی و گرمایی استفاده کرد.


کاربردهای فوم رول:
همانگونه که در سطر بالا ذکر شد، فوم رول برای مصارف متنوعی مورداستفاده قرار می گیرد. اما مهم ترین کاربردهای فوم رول به شرح زیر می باشد:
- استفاده از فوم رول برای زیرسازی پارکت:
فوم رول به عنوان محصول اولیه برای تولید فوم سایلنت مورد استفاده قرار می گیرد. فوم سایلنت که با نام فوم پارکتی یا فوم زیرسازی نیز شناخته می شود، به عنوان عایق حرارتی و صوتی در زیر پارکت استفاده می شود.

درواقع مهم ترین کاربرد فوم رول استفاده از آن در زیر انواع پارکت و دیوارکوب می باشد. استفاده از فوم رول درزیر پارکت ها به عنوان عایق گرمایی و سرمایی و جلوگیری از آسیب دیدگی پارکت می گردد.
رول فوم سایلنت در ضخامت5/1 و 2 میلی متر و با عرض 100 و 150 سانتی متر تولید و به بازار ساختمان سازی عرضه
می شود.

استفاده از رول فوم در صنعت خودروسازی:
فوم رول تولیدی شرکت بهین نو (بنکو) با توجه به اینکه دارای خاصیت وکیوم فرمینگ هستند، در صنعت خودرو سازی جایگ اه بسیار ویژه ای دارند. برای مثال در تولید قسمت های تزئینی خودرو مانند کفی اسفنجی پراید ، آفتاب گیر پراید و عایق ضد آب و جعبه جک انواع خودرو از فوم رول استفاده می شود. استفاده از فوم رول در این صنعت به قدری اساسی می باشد، که امکان حذف و جایگزینی فوم رول با محصول دیگری امکان پذیر نمی باشد.

مزایای فوم رول تولیدی شرکت بهین نو:
فوم رول تولیدی شرکت بهین نو از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه تولید شده، بنابراین کیفیت بسیار بالایی نسبت به نمونه های خارجی خود دارد.
یکی دیگر از مزایای فوم رول نسبت به سایر محصولات فومی مانند ورق فوم، خاصیت آج دار کردن فوم رول است که می توان آن را با دستگاه لمینت حرارتی به صورت خام و با نایلون آجدار کرد. از فوم رول آجدار در تولید دمپایی های هتلی، حمامی و ابری استفاده می شود.
فوم رول را می توان با استفاده از چسب های فومی پشت چسب دار کرد. پشت چسبدار کردن فوم رول باعث صرفه جویی در وقت و زمان و سهولت در استفاده از رول فوم می شود.


تماس با ما


آدرس انبار:آدرس : تهران , خیابان شوش , ابتدای خیابان خیام , نبش جلالی ثانی , پلاک 20
تلفن انبار:02155606676
فکس:55808185
همراه:09351004186-09129271752
سایت:www.behinoco.com
ایمیل:behinoco@gmail.com
کانال تلگرام:http://t.m/joinchat/AAAAEd-46yDusLOBpT0Ww
کانال اینستاگرام:http://www.instagram.com/behinoco
فوم eva فوم رول
لمینت فوم
فوم سایلنت
فوم در صنعت بسته بندی
فوم ضربه گیر لپتاپ
رق فوم میکرو آلن
ورق بلندر
فوم لمینت
ورق آجدار حصیری
فوم سایلن
فوم در صنعت نساجی
فوم رول کفش سازی
فوم رول کیف سازی








تماس با آگهی دهنده
● شتاب وب : http://shetabe.com/?Ad=2658 ● شخصیت : حقیقی ● نام واحد تجاری : شرکت بهین نو (بنکو) ● آگهی دهنده : -بدون هویت- -بدون هویت- ● همراه 1 : 9129271752 ● همراه 2 : 9351004186 ● تلفن 1 : 02155606676 ● فکس : 55808185 ● آدرس ایمیل : behinoco@gmail.com ● آدرس سایت (اول) : http://www.behinoco.com ● آدرس سایت (دوم) : http://t.m/joinchat/AAAAEd-46yDusLOBpT0Ww ● آدرس سایت (سوم) : http://www.instagram.com/behinoco ● آدرس : تهران - تهران - تهران , خیابان شوش , ابتدای خیابان خیام , نبش جلالی ثانی , پلاک 20

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد