توری پلیسه جدا شونده

قیمت محصول:

توافقی

0

توری پلیسه جدا شونده

صنعت
دی آفر
توری های پلیسه آخرین و بروز ترین نسل توری های در و پنجره هستند که علاوه بر افزایش عملکرد نسبت به مدل های قدیمی توری ، زیبایی بهتری را نیز به همراه دارند.

یکی از بهترین مزایای توری های پلیسه حالت جمع شوندگی آنها می باشد. به این صورت که زمانی که پنجره ها بسته می باشند ، توری نیز در قاب خود جمع شده و مانع از آلودگی توری می گردد.

اما در بسیاری از موارد میزان آلودگی بالا می باشد. به طور مثال پنجره های واقع در آشپزخانه جهت تهویه هوا بیشتر مواقع باز هستند و توری های پلیسه در آشپزخانه بیشترین کاربرد را خواهند داشت.

اما میزان آلودگی و چربی هایی که از محیط آشپزخانه روی توری های پلی استر مورد استفاده در این مدل توری ها قرار میگیرند بسیار زیاد بوده و نیازمند نظافت ویژه ای هستند.

بدین منظور مدل جدیدی از توری های پلیسه با نام توری پلیسه جدا شونده طراحی و ساخته می شود که قاب اصلی توری روی پنجره نصب میگردد اما یک قاب مکمل دیگر نیز وجود دارد که باعث میشود بسیار ساده و راحت بتوان توری را از داخل قاب خود بیرون آورد و با آب و مواد شوبنده شستشو داد و مجدد در جای خود قرار داد.

لذا این مدل توری های جمع شونده برای مکان هایی مانند آشپزخانه ، رستوران ها و هتل ها توصیه میگردند . توری های پلی استر آنتی باکتریال مورد استفاده استفاده در این توری ها به سادگی قابل شستشو و نظافت می باشند.

این مدل توری ها هر چند قیمت تمام شده بالاتری دارند اما با نظافت مداوم آسیب ندیده و طول عمر آنها حفظ میگردد.

گروه صنعتی آلا
آدرس : اتوبان ساوه ، نرسیده به سه راهی آدران ، شهرک صنعتی زواره ای ، انتهای خیابان دوازدهم ، پلاک 22
تلفن : 65401779 -- 65401776
موبایل : 09120199758
www.winupvc.com


هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد