توری پلیسه دو طرفه مگنتی آلا

قیمت محصول:

توافقی

0

توری پلیسه دو طرفه مگنتی آلا

صنعت
دی آفر
استفاده از نسل جدید توری های در و پنجره که شامل توری های پلیسه می باشند، روز به روز در حال افزایش می باشد. این مدل توری ها دارای طول عمر و عملکرد مطلوب می باشد و با توجه موقعیت در و پنجره می توان از مدل های مختلفی از آن استفاده نمود. یکی از انواع این توری ها ، توری پلیسه دو طرفه مگنتی آلا می باشد.

این مدل توری برای درها و پنجره ها با عرض بالا مورد استفاده قرار می گیرد بطور معمول پیشنهاد می گردد برای عرض های بالاتر از 90 سانتی متر از توری های دو طرفه مگنتی آلا استفاده گردد.

بدین صورت که این مدل ازتوری ها از دو پروفیل متحرک استفاده می شود و تور ی از دو طرف باز می شود و در نهایت در وسط پنجره به یکدیگر می رسند با استفاده از مگنت های خاصی استفاده شده روی آنها به یکدیگر می چسبند و هیچگونه درز و شکافی را جهت ورود حشرات باز نمی گزارند.

در ساخت این مدل توری ها از مگنت های نواری با خاصیت مغناطیسی ویژه ای استفاده می گردد که هم منافذ را پوشش دهد و هم به راحتی از یگدیکدیگر جدا شوند. این مدل از توری مناسب پنجره های با عرض بالا ویا پنجره های دولنگه باز شو یا همان پنجره های فرانسوی دارای کاربرد مناسبی می باشد.

همچنین برای درب های تراس و و در بهای ورودی با عرض بیشتر از 1 متر توصیه می شود . لازم به ذکر است همکاران ما در گروه صنعتی آلا به صورت تمام وقت و رایگان جهت ارائه مشاوره در خصوص انتخاب نوع توری ، رنگ، و سایر مشخصات آماده خدمت رسانی می باشند.

لازم به ذکر می باشد توری های فوق در رنگ های سفید، مشکی، قهوه ای، طرح چوب، و آنادایز قابل ساخت و ارائه می باشند.

گروه صنعتی آلا
آدرس : اتوبان ساوه ، نرسیده به سه راهی آدران ، شهرک صنعتی زواره ای ، انتهای خیابان دوازدهم ، پلاک 22
تلفن : 65401779 -- 65401776
موبایل : 09120199758
www.winupvc.com


هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد