تعمیر توری در و پنجره – توری پلیسه

قیمت محصول:

توافقی

0

تعمیر توری در و پنجره – توری پلیسه

صنعت
دی آفر
با توجه به تخصصی شدن تولید توری های درو پنجره و بخصوص توری های پلیسه پیشنهاد می گردد تورها از منابع معتبر و تولیدی ها با سابقه تهیه گردد تا چنانچه پس از مدتی توری دچار مشکل گردید بتوان با صرف حداقل هزینه مجدد آن را اصلاح نمود.

متاسفانه در بسیاری از مواقع شاهد آن هستیم که کارگاه های تولیدی فقط فروشنده هستند و پس از دریافت وجه هیچ گونه خدماتی ارائه نمی دهند.

نکته قابل توجه در توری های پلیسه آن است که در ساخت این توری ها ملزوماتی مورد استفاده قرار می کیرند که از چشم مصرف کننده دور بوده و مصرف کننده متوجه کیفیت آنها نخواهد شد مگر با اطمینان به سازنده و اخذ خدمات پس از فروش.

ما با استفاده از بهترین مواد اولیه از جمله پروفیل های آلومینیومی ، یراق آلات پلاستیکی ، نخ، تور و اتصالات به افزایش طول عمر محصول خود می اندیشیم . اما هر کالایی ممکن است دچار مشکل شده به طور مثال تور و یا نخ با جسم برنده ای دچار آسیب دیدگی شود.

با توجه به سیستم مونتاژی توری های پلیسه ، تعمیر آن کار افراد متخصص بوده و از دستکاری و سپردن کار به افراد متفرقه اکیدا خودداری نموده و در صورت آسیب دیدگی توری با همکاران تماس برقرار کرده تا به بهترین شکل و در کوتاهترین زمان نسبت به رفع مشکل اقدام گردد.

در بسیاری از مواقع کارشناسان در محل قادر به رفع مشکل خواهند بود اما چنانچه نیاز به تعویض تور باشد نیاز است توری باز شده و جهت تعمیر به کارخانه برگردانده شود.

گروه صنعتی آلا
آدرس : اتوبان ساوه ، نرسیده به سه راهی آدران ، شهرک صنعتی زواره ای ، انتهای خیابان دوازدهم ، پلاک 22
تلفن : 65401779 -- 65401776
موبایل : 09120199758
www.winupvc.com

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد