دستگاه جعبه سازی

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

دستگاه جعبه سازی

صنعت
دی آفر
دستگاه جعبه سازی چیست؟
جعبه پوششی مقوایی می باشد که برای محافظت کردن از محصولات استفاده می شود. جعبه علاوه بر نگهداری به عنوان عاملی برای زیبا سازی محصول نیز محسوب می شود. دستگاه جعبه سازی با استفاده از تکنولوژی جعبه هایی را برای کالا ها می سازد. در واقع می توان گفت که به وسیله دستگاه جعبه سازی می توان جعبه هایی را تولید کرد که از کالا ها و محصولات در برابر ضربات خارجی و عوامل محیطی دیگر محافظت کرد.
شما می توانید با استفاده دستگاه جعبه سازی زیبایی خاصی به کالا و اجناس بدهید و در واقع با این کار می توانید عامل مهمی برای جذب مشتری به وجود آورید و به همین ترتیب باعث فروش میزان بیشتری از کالا های خود به مشتریان شوید.
دستگاه های لازم برای جعبه سازی
برای راه اندازی یک تولیدی که مشغول به تولید دستگاه جعبه سازی گردد باید از دستگاه های زیادی استفاده شود که بهتر است از آن دستگاه ها به صورت مختصر اطلاعاتی داشته باشید.
دستگاه منگنه: برای جعبه هایی که بزرگ هستند و قابلیت چسب زدن ندارند باید از دستگاه منگنه استفاده کرد.
دستگاه چاک زن: این دستگاه تیغ هایی دارند که از جنس فولاد و یا اسپیکا می باشند و برای جدا کردن طول و عرض جعبه از آن استفاده می شود.
دستگاه تسمه کش: بسته بندی کارتن ها و جعبه ها به وسیله ی این دستگاه انجام می شود. در مراحل پایانی تولید جعبه ها با استفاده از این دستگاه می توان تعداد آن ها را به راحتی مشخص کرد.
دستگاه چاپ فلسور: برای چاپ یک رنگ تا 4 رنگ می توان از دستگاه چاپ اتومات استفاده کرد که به طور همزمان این چاپ ها را انجام می دهد. این دستگاه حدود 6000 جعبه را در هر ساعت چاپ می زند به همین جهت بهتر است زمانی از این دستگاه استفاده کنید که تعداد سفارشات شما بسیار بالا می باشد.
دستگاه خط کش برای برش: از این دستگاه برای خط تا انداختن جعبه ها استفاده می شود که 6 تیغ برش زنی دارد. این دستگاه برای شروع کسب و کار جعبه سازی لازم و ضروری می باشد.
دستگاه لمینت: دستگاه لمینت در واقع عمل چسباندن را انجام می دهد. این دستگاه یکی از مهمترین دستگاه ها می باشد و در زیبایی کار شما بسیار تاثیر گذار است.
دستگاه دایکات: یکی از دستگاه های مهم و حساس در دستگاه جعبه سازی، دستگاه دایکات می باشد. این دستگاه در واقع برای قالب دهی مورد استفاده قرار می گیرد.
دستگاه لب چسب: دستگاه لب چسب دارای چند غلطک و تسمه و قرقره می باشد که لب جعبه و کارتن را چسب می زند.
شما می توانید با استفاده از دستگاه های بالا یک خط تولیدی جعبه سازی و کارتن سازی را به راه انداخته و جعبه تولید کنید.
انواع جعبه و کارتن
با استفاده از دستگاه جعبه سازی می توانید انواع جعبه و کارتن را تولید کنید. بسته بندی و جعبه های مناسب می تواند باعث فروش بیشتر، نگهداری امن تر از محصول، بازار یابی مناسب و … شود.
جعبه های لوکس مقوای توپر: یکی از انواع جعبه ها که می توان با دستگاه جعبه سازی تولید کرد، جعبه های لوکس مقوای توپر می باشد. این نوع از جعبه ها دارای کیفیت بالا می باشند، همچنین تولید آن ها هزینه ی زیادی را در بر نمی گیرد. یکی دیگر از مزیت های این نوع جعبه بازاریابی و فروش خوب آن می باشد.
این نوع جعبه مقاومت خیلی کمی در برابر ضربات خارجی دارد و همچنین برای قطعاتی و محصولاتی که سنگین هستند و یا نیمه سنگین هستند کاربرد زیادی ندارد.
جعبه های قهوه ای: این نوع جعبه که به وسیله دستگاه جعبه سازی تولید می شود برای کالاهایی که نیمه سنگین و یا سنگین هستند بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع بسته بندی نیز دارای هزینه کمی برای تولید می باشد و همچنین در برابر ضربات خارجی امن تر و دارای مقاومت بیشتری می باشد. تنها مشکلی که این نوع از جعبه ها دارند، کیفیت پایین آن در زمان چاپ می باشد که دیگر تاثیر بر فروش و بازاریابی به مشتریان ندارد.
حعبه های لوکس لمینه: یکی از جعبه هایی که با دستگاه جعبه سازی ساخته می شود و هزینه تولید بالاتری نسبت به سایر جعبه ها دارد، جعبه های لوکس لمینه می باشد. این نوع از جعبه ها مقاومت بالایی در مقابل ضربه و آسیب دارند، همچنین کیفیت تولید آن ها نیز بسیار بالا می باشد. یکی دیگر از مزیت های مهم این نوع جعبه بازاریابی عالی و فروش خوب آن می باشد.
قیمت دستگاه جعبه سازی
دستگاه جعبه سازی، دستگاهی برای تولید جعبه و کارتن می باشد. جعبه و کارتن برای تمام واحد های تولیدی لازم و ضروری است به همین جهت تمام واحد های تولیدی به دنبال جعبه هایی می باشند که بتوانند با استفاده از آن فروش خود را بیشتر کرده و سود بیشتری نیز نصیبشان شود. نمی توان قیمت دقیقی برای دستگاه جعبه سازی تعیین کرد. زیرا نمی توان برای کاغذ و مقوا نیز قیمت دقیقی تعیین کرد و قیمت آن ها ثابت نیست. قیمت این دو مورد به هم وابسته می باشد به هم دلیل قیمت دقیقی برای دستگاه جعبه سازی نمی توان بیان کرد.
البته باید این نکته را متذکر شد که قیمت دستگاه جعبه سازی وابسته به شرکت تولید کننده و توزیع کننده آن نیز می باشد. هر چقدر مواد اولیه ای که استفاده می شود کیفیت بالاتری داشته باشد در نتیجه قیمت این دستگاه نیز بالاتر خواهد رفت. در نتیجه به هر میزان که کارایی و کارکرد دستگاه جعبه سازی بالاتر رود قیمت آن نیز بالا تر می رود.
اگر شما قصد راه اندازی یک خط تولیدی جعبه سازی دارید و سرمایه شما کم می باشد بهتر است تنها به تولید یک نوع کارتن چاپی و یا لمینتی دست بزنید تا بعد از گذشت مدت زمانی بتوانید آن را گسترش داده و انواع دیگر جعبه ها را نیز تولید کنید.
با توجه به مطالب بالا می توان نتیجه گرفت که با استفاده از دستگاه جعبه سازی و بسته بندی مناسب می توان کالا و محصول را تا زمان مصرف نهایی به طور مناسب نگهداری و محافظت کرد و همچنین می توان باعث فروش بیشتر کالا شد.

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد