اسکرابر، دستگاه اسکرابر، دستگاه کف شوی، کف شوی صنعتی

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

اسکرابر، دستگاه اسکرابر، دستگاه کف شوی، کف شوی صنعتی

صنعت
دی آفر
اسکرابر – اسکرابر صنعتی – کف شوی صنعتی – خرید زمین شور – قیمت زمین شور

کارچر (کرشر) آلمان به عنوان بزرگترین تولید کننده انواع دستگاه های نظافت صنعتی در جهان اقدام به طراحی و تولید انواع دستگاه های اسکرابر می کند. اسکرابر های کارچر با استفاده از بهترین متریال و طراحی های موجود به منظور پاسخگویی به نیاز های نظافتی مختلف تولید می شوند.

اسکرابر – سوییپر
تمام مدل های اسکرابر کارچر که از برس های رولی برخوردار هستند و دارای مخازن 40 لیتر و به بالا می باشند به صورت استاندارد این قابلیت را دارند که عمل جارو زدن و شستشو را به طور همزمان انجام دهند. به عبارت دیگر این ماشین ها هم اسکرابر هستند و هم سوییپر، که این ویژگی کاربر را از جارو زدن سطح قبل از شستشو بی نیاز می کند.

کم صدا، کم هزینه و کارامد
اسکرابر کارچر دارای تکنولوژی پیشرفته اکو می باشد. تکنولوژی اکو مصرف برق یا باطری، آب و مواد شوینده را در دستگاه بسیار کاهش می دهد. این ویژگی دستگاه های این کمپانی را بسیار اقتصادی کرده است همچنین این تکنولوژی صدای کارکرد دستگاه را نیز کاهش می دهد. کاهش صدا این امکان را به دستگاه می دهد تا بتواند در مکان هایی که آلودگی صوتی مهم می باشد کار کند.

سیستم تنظیم غلظت مواد شوینده
اسکرابر کارچر دارای سیستم تنظیم غلظت مواد شوینده نیز می باشد. این سیستم امکان تغییر غلظت مواد شوینده ترکیب شده با آب را همزمان با استفاده از دستگاه می دهد، که همین ویژگی هزینه مواد شوینده مصرفی را تا حد زیادی کاهش می دهد.

شرکت کارن تجارت نماینده رسمی کارچر آلمان
تلفن: 66900436-021
همراه: 09125092388
فکس: 66949049-021
سایت: www.karenco.net

لینک:
http://karenco.net/products/professional/scrubber/



هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد