سفارش ساخت و تجهیز انواع کانتینر اداری و مسکونی

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

سفارش ساخت و تجهیز انواع کانتینر اداری و مسکونی

صنعت
دی آفر
کانتینرهای اداری (Office Containers) یکی از انواع کانتینرهای تغییر کاربری (Modified Shipping Containers) است که طی مراحل ساخت/بازسازی، اعمال تغییرات و تجهیز یک یا چند کانتینر با ابعاد استاندارد به یک ساختمان اداری پیش ساخته تبدیل می‌شود.
امروزه کانتینرهای اداری به سبب برخورداری از ابعاد (و حمل‌ونقل) استاندارد، امنیت و استحکام زیاد، مقاومت در برابر ضربه، قابلیت مدولار و توسعه‌پذیری، اجرای سریع و ... یک رهیافت مقرون‌به‌صرفه به شمار آمده و مورد استقبال بسیار خوبی در میان انواع صنایع و کسب وکارها، همچنین مشتریان ساختمان‌های اداری پیش ساخته قرار گرفته‌اند.
به طور معمول یک کانتینر تغییر کاربری، پس از مراحل بازسازی و تجهیز عمومی مانند یک کانکس پیش ساخته می تواند هر کاربری معمول را بپذیرد. اما در این میان، به ویژه کاربری های کانتینر انباری، کانتینر مسکونی، کانتینر اداری، کانتینر فروشگاهی، کانتینر سرویس بهداشتی و بعضاً کانتینر اتاق-کنترل و آزمایشگاهی رایج‌تر است.
از کاربری‌های خاص کانتینر تغییر کاربری می توان به استخرهای کانتینری اشاره کرد که با برش افقی سرتاسری یک کانتینر، آماده‌سازی بدنه، رنگ‌آمیزی و عایق‌سازی، تجهیز و پوشش داخل با ورق ژئوممبران به یک استخر پیش ساخته مبدل خواهد شد.
کانتینرهای اداری همانند کانکس های اداری، در واقع یک ساختمان اداری پیش ساخته‌اند با قابلیت حمل و نقل. در واقع یک کانتینر اداری، به عنوان یک بخش اداری از یک ساختمان یا یک اداره پیش ساخته می‌تواند ایفای نقش کند.
امروزه کانتینرهای اداری کاربردهای فراوان و متنوعی دارند از جمله: دفاتر فروش، دفاتر مشاوره/اطلاعات (Info)، دفاتر (اتاق‌های) منشی، دفاتر پذیرش، سالن‌های اداری/انتظار، دفاتر مدیریتی، اتاق‌های جلسات، اتاق‌های کنفرانس و …
تجهیز کانتینر اداری و استقرار انواع امکانات و تجهیزات اداری در آن، به واقع آخرین مرحله عملیاتی کردن یک پروژه کانتینر(های) اداری است؛ از نصب تجهیزات سرمایش و گرمایش تا نصب پرده‌های هوشمند و ...
از امکانات و تجهیزات رایج یک کانتینر اداری، می توان علاوه بر اجرای دکوراسیون داخلی، به نصب درب‌های ضد سرقت/فلزی/یوپی‌وی‌سی، پنجره‌های یوپی‌وی‌سی/آلومینیومی، حفاظ فلزی، نمای آلوبوند/ترمووود و ... ، کابل‌کشی و داکت‌کشی تلفن/شبکه، تجهیزات سرمایش و گرمایش، کمدهای دیواری/کناری اداری، میزهای اداری/مدیریت/جلسات/کنفرانس، صندلی‌های اداری پرسنل/مدیریت/ارباب رجوع، بخش VIP/پذیرایی میهمان، مبلمان اداری، پرده‌های ساده/هوشمند، نورپردازی/روشنایی و سایر ملزومات اداری اشاره کرد.
شرکت تولیدی-صنعتی ایران کانتین، به عنوان بزرگترین سازنده انواع کانکس و کمپ پیش‌ساخته، اجرا و تجهیز کانتینرهای تغییر کاربری در جنوب کشور و اولین دارنده نشان کیفیت اروپا و همچنین گواهینامه‌های معتبر و استاندارد TUV، ISO و OHSAS در زمینه طراحی و ساخت انواع سازه‌های پیش‌ساخته در ایران، مفتخر است با سابقه بیش از 15 سال اجرای پروژه‌های بزرگ پیش‌ساخته، مجری ساخت و نصب انواع پروژه‌های کانکس، کمپ پیش‌ساخته و کانتینرهای تغییر کاربری (اداری، مسکونی، سرویس بهداشتی و ...) در سطح کشور باشد.

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد