تجهیزات نظافت صنعتی-اسکرابر صنعتی

قیمت محصول:

توافقی

0

تجهیزات نظافت صنعتی-اسکرابر صنعتی

تهران
دی آفر
شرکت توسعه صنعتی ابراهیم با سابقه درخشان 25 ساله با اخذ نمایندگی انحصاری برند های معتبر دستگاه های نظافت صنعتی و شستشو از کشورهای آلمان ، ایتالیا و اتریش آماده ارائه خدمات به تمامی کارخانه ها اعم از کارخانه های موادغذایی و لبنی، خودروسازی ، ساخت قطعات صنعتی، ریخته گری ، فولاد ، نیروگاه ها، پتروشیمی، نفت و گاز، شرکت های خدماتی ، ادارات دولتی ، فرودگاه ها ، ترمینال ها ، هتل ها، مجتمع های مسکونی و تجاری، مراکز خرید، بیمارستان ها، مکان های مذهبی، دانشگاه ها، مجتمع های تفریحی و ورزشگاه ها ... می باشد. تمامی محصولات ارائه شده توسط شرکت ابراهیم از یک سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش برخوردار است.

دستگاههای کف شور( اسکرابر) ساخت کارخانه Columbus آلمان می باشد. این کارخانه یکی از کمپانی های بزرگ آلمانی با بیش از 80 سال سابقه کاری است. دستگاههای کف شور با راننده باطری دار هستند و تا حدود 3.5 ساعت بدون شارژ مجدد می توانند کار کنند.
این کف شورها حداکثر 6500 مترمربع در ساعت را می توانند پوشش دهند. بدنه آنها از جنس پولیورتانه است که با دوام و مقاوم در برابر ضربه است. دستگاههای کف شور با راننده قابل استفاده در کارخانه های بزرگ، مکانهایی با مساحت بالا، سوله ها، انبارهای بزرگ، پارکینگها، سالن های بزرگ، و مجتمع های تجاری و... است.
ویژگیهای خاص دستگاههای با راننده :
1. راندمان کاری بالا
2. حداقل بودن سیستم های الکتریکی
3. پایین بودن هزینه نگهداری
4. سیستم ایمنی و قفل دستگاه
5. قدرت مانور بالا

***********************************************************
شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم
آدرس: تهران- بالاتر از میدان ولی عصر- کوی دانش کیان- شماره 23- طبقه اول
تلفن : 02188921020
نمابر: 02188890629
همراه: 09123365745
وبسایت : www.ebrahimco.com
ایمیل : info@ebrahim.info


هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد