نظافت صنعتی-جاروبرقی صنعتی

قیمت محصول:

توافقی

0

نظافت صنعتی-جاروبرقی صنعتی

تهران
دی آفر
به نام خدا
شرکت بازرگانی ابراهیم مجموعه ای از پیشرفته ترین و بهترین دستگاه های شستشوی نظافت صنعتی را که از معتبرترین برند های موجود در بازار های جهانی می باشد ،در ایران عرضه می نمایند.
صنایع نظافتی شرکت ابراهیم پیشرو در طراحی وتولید دستگاه های نظافتی برای مصارف صنعتی می باشد،که این شرکت در سال 1372 تاسیس گردیده است.با توجه به ارتباطی که مدیران و موسسین شرکت با صنایع پیشرفته کشورهای اروپایی و بخصوص صنایع کشور آلمان،دارد بخش عمده فعالیت ها و مبادلات شرکت توسعه صنعتی-بازرگانی ابراهیم بر روی این کشورها تمرکز گردیده است.
کمپانی Delfinدر سال 1982 در ایتالیا متولد شد.این کمپانی هدف خود را بر روی نیاز های خاص صنایع قرار داده وبعد ازموفقیت در بازارهای ایتالیا کم کم به یک کمپانی که جهت گیری اصلی آن صادرات است وامروزه شاهد آن هستیم بیش از 60% از محصولات خود را به کشورهای صنعتی ودیگر کشورهای دنیا صادر می کند.

این دسته از جارو برقی هابه دو قسمت عمده تقسیم می شوند. دسته اول موتورهای معمولی هستند وبرای کاربردهای تجاری ونیمه صنعتی مناسب می باشد ودسته دوم که دارای موتور توربینی هستند برای کارهای صنعتی یا صنعتی سبک مناسب هستند.
*********************************************************************************
جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت تماس حاصل نمائید.
تلفن:02187184
تلفن : 02188921020
نمابر: 02188890629
همراه: 09123365745
وبسایت رسمی شرکت:http://www.ebrahimco.com


هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد