فیلم رادیوگرافی پرتونگاری AGFA آگفا

قیمت محصول:

توافقی

0

فیلم رادیوگرافی پرتونگاری AGFA آگفا

تهران
دی آفر

فروش فیلم رادیوگرافی پرتونگاری AGFA آگفا
شرکت آگفا / AGFA از بزرگترین تولید کنندگان فیلم های رادیوگرافی پزشکی و صنعتی است که در سال 2007 طبق قراردادی به شرکت بزرگ جنرال الکتریک واگذار گردید.
مجموعه بزرگ NDTKALA تنها وارد کننده و فروشنده فیلم های پرتونگاری صنعتی آمادگی دارد تا در صورت درخواست شما همکار محترم هر کدام از مدل ها و برند های فیلم رادیوگرافی آگفا / کداک /فوما و فوجی را با قیمت های مناسب ارائه نماید. فیلم رادیوگرافی آگفا / AGFA مانند فیلم پرتونگاری کداک (KODAK) / کرستریم(CARESTREAM) جز بهترین برند های فیلم رادیوگرافی در جهان می باشد.
فیلم رادیوگرافی صنعتی آگفا / AGFA در مدل های مختلف به شرح ذیل تولید شده است که برای گرفتن اطلاعات می توانید هر کدام از مدل ها را انتخاب و جزئیات بهتری از آن را مطالعه فرمایید. مجموعه بزرگ NDTKALA تنها وارد کننده و فروشنده فیلم های پرتونگاری صنعتی آمادگی دارد تا در صورت درخواست شما همکار محترم هر کدام از مدل ها و برند های فیلم رادیوگرافی آگفا / کداک /فوما و فوجی را با قیمت های مناسب ارائه نماید.خاطر نشان می سازد تمام تولیدات ذیل مانند تمام برند های دیگر شامل فیلم های رادیوگرافی دون لد NIF ، با لد PB ، رول پک و همچنین به صورت شیت می باشد.
انواع مدل های فیلم AGF
STANDARD X-RAY FILMS AND APPLICATIONS
STRUCTURIX D2
STRUCTURIX D3
STRUCTURIX D4
STRUCTURIX D5
STRUCTURIX D7
STRUCTURIX D8
STRUCTURIX WIDE LATITUDE FILMS
STRUCTURIX D4W
STRUCTURIX D6W
SPECIAL X-RAY FILMS AND APPLICATIONS
STRUCTURIX F6
STRUCTURIX F8
مجموعه بزرگ NDTKALA تنها وارد کننده و فروشنده فیلم های پرتونگاری صنعتی آمادگی دارد تا در صورت درخواست شما همکار محترم هر کدام از مدل ها و برند های فیلم رادیوگرافی آگفا / کداک /فوما و فوجی را با قیمت های مناسب ارائه نماید.
جهت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
telegram: @NDTKALA
☎️ 02171053888
📲 09120246270
🌐 www.ndtkala.net همچنین میتوانید جهت مشاهده ی کاتالوگ ها و سرتیفیکیت محصول به سایت فوق مراجعه فرمایید

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد