بوستر پمپ

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

بوستر پمپ

تهران
دی آفر

يکي از مشکلات رايج که در سيستم لوله کشي ساختمان ها و لوله کشي شهري وجود دارد تنظيم نمودن فشار آب پمپاژ شده به داخل لوله ها مي باشد. با توجه به اين موضوع که ميزان آب مصرفي داراي نوسان مي باشد و داراي مقدار معيني نيست، بنابراين در سيستم هاي پمپاژ ثابت که چند الکترو موتور دائماً مقدار معيني آب به درون لوله ها پمپاژ مي کنند. با توجه به کاهش و افزايش مصرف آب فشارهاي متفاوتي به لوله وارد مي شود که اين موضوع باعث ايجاد مشکلاتي در سيستم آبرساني مي شود.

اين مشکل بدين صورت است که در صورت افزايش فشار آب که حاصل فعاليت همزمان چند الکترو موتور مي باشد، در اين صورت اين امکان وجود دارد لوله بر اثر فشار دچار آسيب ها و صدماتي شوند، همچنين بر عکس در صورتي که چند الکترو موتور همزمان خاموش شوند اين امکان وجود دارد که فشار آب درون لوله کاهش يابد و آب در نقاط مختلف شهر و يا ساختمان قطع شود. براي تنظيم اين فشار کنترل شده در درون سيستم آبرساني و پمپاژ از بوستر پمپ استفاده مي شود.

بوستر پمپ يک دستگاه مرتبط به هم و يکپارچه اي از چندين الکترو پمپ مي باشد که بصورت موازي به همديگر متصل هستند تا مجموع آب مصرفي و مجموع فشار وارد شده بر سيستم را تأمين نمايند. از موارد مصرفي بوستر پمپ ها مي توان به استفاده در شبکه هاي آب شهري، مصارف درون ساختماني، ايجاد فشار لازم براي مصرف آب در آتش نشاني ها، آبياري پارک ها و فضاي سبز در شهر ها، ساختمانها، پاساژها، بيمارستان ها ، فرودگاهها و مراکز صنعتي به کار مي رود.

بوستر پمپ را بر حسب دو فاکتور ماکسيمم مصرف ساعتي و مينيمم فشار شبکه مصرف طراحي مي شود. مصرف آب هر يک از وسايل ساختماني بسته به نوع استفاده ساختمان متفاوت مي باشد. نمودار آب مصرفي بهداشتي بوستر پمپ NOWAX که زير مجموعه اي از بوستر سازي شرکت بزرگ EBARA ژاپن است که بر خلاف جدوال و نمودارهاي مصرف آب آمريکا که بسيار بالاتر از نمودار مصرفي آب در ايران مي باشد، بوستر هاي اين شرکت کاملاً منطبق بر نمودارهاي الگوي مصرفي آب در ايران مي باشد.

قسمتهاي اصلي يک بوسترپمپ شامل: الکتروپمپ ها، شاسي اصلي، کلکتور حرکتي، کلکتور مکش، تجهيزات کنترل فشار ، تابلوي کنترل و فرمان.

اصلي ترين قسمت بوستر پمپ ها، تابلوي کنترل و فرمان و تجهيزات کنترل فشار آن است.

بوسترپمپ ها از نظر کنترل فشار آب به دو رده تقسيم شده اند، بوستر پمپ هاي دور ثابت و بوستر پمپ هاي دور متغير.

بوستر پمپ هاي دور ثابت نوع هاي مختلف تک پمپه، دو يا چند پمپه با جاکي پمپ و يا بدون جاکي پمپ ساخته ميشوند. اما از لحاظ ولتاژ برق مصرفي بوستر پمپ تک فاز دور ثابت 220 ولت و سه فاز 380 ولت و يا ترکيبي از اين دو مي باشد.

دفتر فروش:44764514-44764515
کارشناس فروش:09121544002
www.noorasaa.ir

برچسب ها

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد