خدمات مالی و امور مشاوره مالی هتل ها و رستوران های رستورانیار

قیمت محصول:

توافقی

0

خدمات مالی و امور مشاوره مالی هتل ها و رستوران های رستورانیار

تهران
دی آفر

با توجه به رقابتی شدن بازار صنعت هتلداری و رستورانداری در ایران و با عنایت به اهمیت این نکته که عدم توجه مدیران به مسایل و تحلیل ها در حوزه های مختلف مالی میتواند به راحتی منجر به حذف آنها از گردونه این رقابت تنگاتنگ شود و همچنین تغییر رویکرد مدیران موفق این صنعت از روشهای سنتی و تجربی به روشهای مدرن و تخصصی در چند سال اخیر و اعلام نیاز آنها نسبت به دریافت مشاوره و خدمات مالی تخصصی ، بر آن شدیم تا سنگ بنای تشکیل گروه رستورانیار را بگذاریم. گروه رستورانیار در سال 1392 و با هدف ارائه مشاوره و خدمات مالی به رستورانها ، کافه ها و واحد های غذایی فعالیت خود را آغاز نمود. با گذشت مدتی کوتاه و با بهره گیری از دانش و تخصص اعضاء و تجربیات ارزشمند کسب شده در پروژه های مختلف کاری ، حوزه و مقیاس فعالیت های گروه روز به روز بیشتر شد ، تا به امروز که پس از گذشت حدود چهار سال ، گروه رستورانیار توانایی آن را دارد تا در تمامی زمینه های عمومی و تخصصی مالی به رستورانها ، کافه ها و حتی هتل ها ارائه خدمت نماید
ارائه خدمات گروه رستورانیار به چند بخش به شرح ذیل تقسیم می گردد
۱- قرارداد مشاوره : قرارداد مشاوره به صورت جلسات حد اقل دوساعته و تعداد جلسات در طول هفته بر اساس نیاز کارفرما تنظیم میگردد. ارائه خدمات مشاوره در تمام زمینه های عمومی و تخصصی فوق الذکر صورت می پذیرد.
۲- قرارداد اجراء : قرارداد اجراء به صورت راه اندازی و استقرار از صفر یا به صورت اصلاح و ارتقاء ساختار موجود در تمام زمینه های عمومی و تخصصی فوق الذکر تنظیم میگردد.
۳- قرارداد نظارت و پشتیبانی : قرارداد نظارت و پشتیبانی درصورت صلاحدید کارفرما پس از پایان قرارداد مشاوره یا اجرا به صورت یکساله با هدف نظارت بر حسن انجام عملیات و اجرای صحیح رویه ها و استانداردها تنظیم می گردد.
گروه رستورانیار هیچ گونه محدودیتی از لحاظ وسعت و حجم عملیات ندارد و از مجموعه های کوچک تا بسیار بزرگ را پوشش میدهد.
– خدمات مشاوره و اجراء فوق الذکر هم شامل مجموعه هایی که قصد راه اندازی از صفر را دارند و هم مجموعه های در حال فعالیتی که در کل یا قسمتی از سیستم مالی خود دچار مشکل شده اند می گردد.
– جلسه اول مشاوره پیش از عقد قرارداد به صورت رایگان می باشد.
– گروه رستورانیار یک گروه خدماتی تخصصی در زمینه امور مالی می باشد و به صورت کاملا مستقل فعالیت می کند همچنین به موازات این فعالیت در پروژه های راه اندازی رستوران ها ، کافه ها و واحدهای غذایی با گروههای متخصص در این زمینه نیز همکاری دارد.
– افراد یا مجموعه هایی که گروه رستورانیار را به دیگر مجموعه ها جهت ارائه خدمات معرفی نمایند از تسهیلات و تخفیفات ویژه ای برخوردار خواهند شد.
همراه : 09128120478
ایمیل : info@restaurantyar.com
تلفن: 44581120
وبسایت: www.estaurantyar.com
آدرس : آیت الله کاشانی غرب نرسیده به سازمان برنامه پلاک ۸۱۲

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد