راهنمای گردشگری سفر به ترکیه با تور

راهنمای گردشگری سفر به ترکیه با تور

این روزها شاهد آن هستیم که تا حرف از مسافرت و جاذبه ‌های گردشگری می شود و مردم پول به دست می‌آورند ترجیح می‌دهند اولین سفر خارجی خود را در تور ترکیه بگذرانند. آمارهای بدست آمده نشان میدهند که بیشتر مردم ایران مسافرت به ترکیه و شهر استانبول را به دلیل آسان بودن و بی‌دغدغگی دوست دارند. البته انان حق دارند چنین تصمیمی بگیرند،زیرا ترکیه از هر جهت کامل و با امکانات است.



برای اینکه بیشتر با شهر استانبول و تور ترکیه لحظه آخری و ارزان آفر دار  آشنا شوید تا معیارهایی را که لازم دارید بدست اورید ، در ادامه مقاله به همراه باشید.

 

بررسی شهر استانبول و آب و هوای آن در فصول مختلف

همانطور که میدانید شهر های هر کشور در فصول مختلف سال تغییرات بسیاری را در خود خواهند داشت . ویژگی آنان در هر فصل از فصل های سال تغییر پیدا خواهد کرد . اما مهمترین نکته آن است که کسانی که قصد رفتن به ترکیه را دارند می توانند بر اساس سلیقه شان بگویند که دوست دارند  از کدام یک از این فصول استفاده می کنند و در آن سهولت بیشتری را تجربه خواهند کرد.

نکته جالب آن است که  ترکیه در هر فصلی جذاب است و زیبایی های خاص خود را دارد و در هیچ شرایطی گرمای بسیار شدید و یا سرمای سختی را تجربه نخواهید کرد و بر اساس علاقه تان به فصل های مختلف، می توانید انتخاب کنید که در کدام فصل به این کشور زیبا با تور آنتالیا  لوکس  سفر کنید.

 

تابستان با تور ترکیه

با فرا رسیدن فصل تابستان و آغاز تعطیلات بسیاری از مردم تصمیم می‌گیرند که در یکی از تورهای گردشگری ثبت نام کنند و تعطیلات خود را در کنار خانواده شان به تفریح و شادی بپردازند. یکی از تور هایی که در ایران طرفداران بسیار زیادی دارد  ترکیه می باشد که در فصل تابستان متقاضیان زیادی برای شرکت در آن ثبت نام می‌کنند. آب و هوای ترکیه مخصوصاً شهر استانبول در تابستان بسیار معتدل بوده و می توانید از آفتاب ساحلی آن نیز استفاده کنید و لذت ببرید. تعطیلات و استراحت در این کشور بسیار زیبای ترک باعث می‌شود که شما بعد از بازگشت به خانه حال خوشی داشته باشید و با انرژی برای آغاز سال کاری تان آماده شوید.

 

زمستان استانبول

با فرا رسیدن فصل زمستان هوا کم کم رو به سوی سردی می رود. کشور ترکیه که در شمال کشور ایران قرار دارد، با توجه به موقعیت جغرافیایی و نزدیکی اش به اروپا آب و هوای سرد تری را تجربه می‌کند. اما این آب و هوای سرد مانع از تماشای زیباییهای این کشور جذاب نمیباشد، زیبایی هایی همچون خیابان های سرتاسر برفی و بارانی که مردم با لباس هایی زمستانی و چتر هایشان در خیابان ها قدم می زنند .

بنابراین بیشتر کسانی که در ایران قصد و تصمیم رفتن به  ترکیه را دارند باید لباس های گرم به همراه خود ببرند تا با سرمای  ناگهانی هوا روبرو نشوند و بتوانند به راحتی از مکان های گردشگری و خیابان های زیبای استانبول دیدن کنند. آفر تور ارمنستان را ببینید.

 

مناطق مختلف استانبول

تمام توریستان و گردشگرانی که قصد شرکت در  ترکیه را دارند به خوبی می‌دانند که این کشور به دلیل وجود چند مکان زیبا و تاریخی، مشهوریت پیدا کرده است. حتی  بسیاری از توریستان و گردشگران برای چندمین بار به تماشای این مناطق می روند و از دیدن دوباره ی این مکان ها لذت میبرند.

مناطق گردشگری همچون: پیاله، پاشا، شیشلی، آکسارای، تکسیم  و عثمان بی و…..

بهترین هتل های استانبول و درجه یک ترین آن ها در این منطقه ساخته شده اند. دلیل این امر ، حجم گسترده‌ای از مسافران و توریست آن که به این مناطق می آیند. استانبول زیبا از گذشته به شهر چند منطقه‌ای معروف بود. توریست‌هایی که در ترکیه به استانبول مسافرت می‌کنند شاهد منطقه‌ های مختلف پیاله پاشا، شیشلی، آکسارای، تکسیم و عثمان‌بی هستند. هتل‌های استانبول در همه این مناطق  آکنده شده‌اند. معمولا بیشتر هتل‌های خوب و عالی استانبول که بیشتر مردم هم آن‌ها را برای اقامت انتخاب می‌کنند در همین منطقه تکسیم واقع شده است. تور وان سفر باتو قیمت مناسب موجود است.

 

آشنایی با معروف ترین منطقه ترکیه به نام تکسیم ( میدان استقلال )

شاید شما نام منطقه تکسیم یا میدان استقلال را از زبان کسانی که به کشور ترکیه سفر کرده‌اند شنیده باشید . این منطقه زیبا برای بیشتر توریستان و گردشگرانی که به ترکیه می آیند یکی از مهم ترین مراکز خرید و استراحت و اقامت در کوتاه مدت  می باشد. این منطقه به دلیل لوکیشن عالی و دسترسی به تمام قسمت های شهر از ارزش و اعتبار بسیار بالایی برخوردار است . خانه هایی که در این منطقه بنا شده‌اند نیز نسبت به قسمت های دیگر بهای بالاتری دارند اصولاً بیشتر ایرانیانی که با ترکیه سفر می کنند ترجیح می دهند که در منطقه میدان استقلال به هتل بروند، زیرا هتل های منطقه شرایط بسیار خوبی برای اقامت و رفاه برای مسافران خارجی به خصوص ایرانیان را دارد. برای مثال هتل مترو پولیتن استانبول که نزدیک به متروی استانبول میباشد و دقیقا در منطقه ی میدان آزادی قرار گرفته است، سالانه از لحاظ میزان رضایت مشتریان خود امتیاز بسیار بالایی را کسب میکند.

 

ارسال کننده : مهدی جعفری
تعداد بازدید : 522 مرتبه
تاریخ انتشار: 1398/08/07
منبع : سفر با تو



info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد