روش های بازاریابی اینترنتی

روش های بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی تمام مجموعه چیزهایی از قبیل داشتن یک وب سایت اینترنتی ، سفارش یک تبلیغات بنری و کارهایی از این قبیل است که از این طریق کاربران ، دیگر برای شما یک کاربر معمولی نشوند , بلکه همین کاربران تبدیل به مشتریان بالقوه و پر و پاقرص محصولات شما شوند .



بازاریابی اینترنتی یک امر غیر منتظره ای ست که در پشت آن تفکر هایی وجود داشته است . تفکر هایی که به نظر وجود ندارد ولی طی دراز مدت تاثیر خود را خواهد گذاشت. اصطلاح بازاریابی اینترنتی  بستگی به طریقه عملکرد شما دارد .

بازاریابی اینترنتی تمام مجموعه چیزهایی از قبیل داشتن یک وب سایت اینترنتی، سفارش یک تبلیغات بنری و کارهایی از این قبیل است که از این طریق کاربران،  دیگر برای شما یک کاربر معمولی  نشوند, بلکه همین کاربران تبدیل به مشتریان بالقوه و پر و پاقرص محصولات شما شوند.
روزانه و یا هر ساعت علم بازاریابی اینترنتی در حال تکامل است.
بازاریابی اینترتی یک فرایند است که به زیرفرایند های مختلفی تقسیم بندی می شود.
بازاریابی اینترنتی با استفاده از اینترنت برای ایجاد یک و یا چند  راه ارتباطی همزمان با مشتریان است. راهی است که باید در مورد خود و محصولات خود صحبت کنید . همانطور که یک دولت برای تنظیم جمعیت و یا ارائه استراتژی های جمعیتی مختلف از سرشماری بهره مند می شود شما هم باید در دنیای مجازی اینترنت رفتار مشتریان مربوط به محصولات خود را بسنجید و پیام خود را به آنها برسانید . طریقه ارسال پیام خود به مشتریان مجازی راه های مختلفی دارد ( البته می دانم که خیلی از آنها را میدانید ) شروع این کار می تواند با راه اندازی یک وب سایت اینترنتی آغاز شود  که در آن با استفاده از تصاویر، متون، استفاده از کلیپ و تیزهای تبلیغاتی، بتوانید یک فضای تبلیغاتی مناسب برای محصولات خود به پا کنید.
بعد از راه اندازی وب سایت خود باید شروع به ایجاد یک فضای تبلیغاتی در دنیای مجازی و واقعی کنید. هم در اینترنت خود را برند کنید هم در روزنامه ها، مجلات و دیگر رسانه های عمومی.

 

بازاریابی اینترنتیبخش اول بازاریابی اینترتی : بازاریابی اینترنتی با استفاده از موتورهای جستجو Search Engine Marketing : SME

امروزه یکی از مهمترین راه ها برای ایجاد هویتی برای برند خود ، افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو است. امروزه دیگر مردم برای یافتن افکار مد نظر خود، فورا وارد موتورهای جستجو می شوند. پس یک فکر اساسی برای رتبه خود در گوگل باید بکنید.

بازاریابی موتورهای جستجو خود نیز استراتژی های مختلفی دارند :

•    سئو یا همان بهینه وب سایت برای موتورهای جستجو
•    تبلیغات کلیکیppc
•    ثبت سایت در سایت های دایرکتوری لینک مطمئن

 

بازار یابی اینترنتی : ایمیل مارکتینگ  روش بعدی بازاریابی اینترنتی که بخشی دیگر از فرایند بازاریابی اینترنتی است، ایمیل مارکتینگ است.

ایمیل مارکتینگ بستر مناسبی برای  توزیع اطلاعات به بخش وسیعی از کاربران اینترنت است که میتواند محصولات و خدمات خود را معرفی کنید. یا feedback هایی را از کاربران خود دریافت کنید . شما می توانید با استفاده از جمع آوری ایمیل های کاربران از طریق راه هایی همچون سیستم خبرنامه ، مشتریانی پیدا کنید که تا آخر کار، پای محصولات شما بایستند.
یادتان باشد که ایمیل مارکتینگ حتی برای کسانی است که اهل وب گردی نیستند و اینترنت را فقط برای دسترس به ایمیل می خواهند.

 

تبلیغات بنری استراتژی دیگر بازاریابی اینترنتی تبلیغات بنری است.

 قرار دادن تبلیغات سایت خود در سایت های مشابه شما که البته هزینه انجام این کار چیزی برابر با تبلیغات آفلاین در روزنامه ها ، مجلات خواهد شد. در مقابل این راهکار مطبوعات قرار دارد. متنی در تبلیغ  که علاوه بر جذابیت بتواند مشتریان جدیدی را برای شما فراهم آورد.

 

اما بخشی دیگر جزی نیست جز بازاریابی بلاگی :

 بخشی که مشتریان آینده شما می توانند عقاید و نظرات  خود را با استفاده از کامنت هایی به اطلاع شما برسانند. می توانید یک محل گفتگو را ایجاد کنید که کاربران در مورد محصولات شما، نحوه استفاده با یکدیگر بحث کنند. که نتیجه این بحث و گفتگوی کاربران بین یکدیگر، موفقیت شما حاصل خواهد شد.
اما در مقابل ما  بازاریابی مقاله را نیز داریم. بازاریابی که فقط و فقط با نوشتن مقالات دسته اولی که  کار کاربران را راه می اندازد شروع می شود ولی پایان این کار پایان بسیار خوشی است. چون شما مقاله آموزشی خوبی را به کاربر ارائه داده اید، کاربر دیگر به کار شما اعتماد کرده است و می تواند شما را کارفرمای مطمئن فرض نماید. علاوه بر این بسیاری از وبلاگ نویسان اگر از محتوای شما راضی باشند، محتوای شما را به همراه لینک شما در وبلاگ خود منتشر خواهند کرد. پس بازاریابی مقالهای راهی مناسب برای شروع محبوبیت و افزایش ترافیک برای سایت شماست.

 

بازاریابی شبکه های اجتماعی  مرحله آخر بازاریابی اینترنتی، شبکه های اجتماعی است.

در این بخش همیشه پای توئیتر ،  فیس بوک ، لینکداین ، دیگ و امثالهم  در میان است . شبکه هایی که تمام مردم دنیا از آنها استفاده می کنند و می توانید کاری بین المللی را انجام دهید .شبکه های اجتماعی می توانند در بر گیرنده تمام بخشی یک بازایابی اینترنتی باشند . برای سئو مهم هستند . می توانید ایمیل مارکتینگ باشند . می توانند تبلیغات کلیکی باشند . پس تمام ویژگی های را در بر دارند.

دی آفر بازاریابی اینترنتی 

بازاریابی اینترنتی خود را با ثبت آگهی های رایگان لینک دار و تبلیغات بنری در دی آفر آغاز کنید.

بهبود سئو سایت با دریافت لینک های نوفالو رایگان

با دی آفر محصولات و خدمات خود را در کنار بزرگان کسب و کار اینترنتی ایران معرفی کنید

 

ارسال کننده :
تعداد بازدید : 1056 مرتبه
تاریخ انتشار: 1395/05/04
منبع :



info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد