کد تخفيف سايت ساز و فروشگاه ساز و اپليکيشن ساز پوپش

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

کد تخفيف سايت ساز و فروشگاه ساز و اپليکيشن ساز پوپش

آموزشی
دی آفر
ما با سايت پوپش که يک سايت ساز ، فروشگاه ساز و اپليکيشن ساز است همکاري مي کنيم . و کوپن تخفيف براي کاربران سايت ThisTemplate در نظر گرفته ايم کساني که قصد خريد بسته 2 ، 3 يا 4 را دارند با وارد کردن اين کد تخفيف مي توانند علاوه بر 10 % تخفيف سايت پوپش، 10% تخفيف هم با اين کوپن دريافت کنند.و روي هم 20% تخفيف بگيرند.

سايت ساز و فروشگاه ساز و اپليکيشن ساز پوپش اولين سايت ساز فارسي با قابليت طراحي سايت به روش Drag & Drop ميباشد و بر پايه زبان HTML ايجاد و منتشر شده است. شما با پوپش مي توانيد سايت خود را به صورت آنلاين بســازيد و براي اين کار نياز به هيچ گونـــه دانش برنامه نويسي نداريد با اين قابليت سايت ساز آنلاين پوپش ظــاهر سايت خود را منطبق با سليقـــه خود به آساني ايجاد کنيد. سايت توسط نرم افزار آنلاين و کاملا ايراني سايت ساز ، فروشگاه ساز و اپليکيشن ساز پوپش راه اندازي و بر روي سرور هاي قدرتمند داخل ايران ميزباني خواهد شد.
پوپش اين امکان را به شما مي دهد سايت هايي با ظاهر زيبا و حرفه ايي بدون داشتن دانش برنامه نويسي براي خود طراحي کنيد. فضاي ساده و آسان سايت ساز آنلاين پوپش طراحي و راه اندازي سايت را سريع و آسان کرده.
آثار افراد و هنرمندان و يا محصولات و خدمات شرکت ها ، کارگاه و کارخانه ها و يا فروشگاه مي باشد . شما در پوپش مي توانيد اطلاعات و مشخصات خود را وارد کرده و تصاوير و محصولات مورد نظرتان را مستقيماً از روي سيستم خود به پنل مديريت و سايت خود منتقل کنيد و آن را به مخاطبين و مشتريان خود نمايش داده و به آنها کمک کنيد تا بيشتر با شما و آثار ، توليدات و خدمات تان آشنا شوند .

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد