نرم افزار باربری زینگ، درخواست آنلاین حمل و نقل با کامیون و تریلی

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

نرم افزار باربری زینگ، درخواست آنلاین حمل و نقل با کامیون و تریلی

حمل و نقل
دی آفر
نرم افزار باربری زینگ چگونه کار می کند؟
شرکت ها، کارخانه ها، بازرگانان، صنعتگران، کشاورزان و تمام افرادی که برای حمل کالای خود به ماشین های باربری سنگین نیاز دارند، از طریق زینگ می توانند ارزان ترین راننده را در مدت زمان 30 دقیقه برای حمل بار پیدا کنند.
زینگ با استفاده از ظرفیت تمام رانندگان وسایل نقلیه سنگین در سراسر ایران وارتباط نرم افزاری با بیش از 400 شرکت باربری در سراسر کشور، همه مراحل صدور بارنامه، تحویل بار در مبدأ و مقصد و صدور بیمه نامه را از طریق روش های موجود فعلی و تماما در بستر روش های قانونی، به صورت اتوماتیک انجام می دهد. با این تفاوت که شما می توانید قبل از زنگ زدن به باربری ها، ارزان ترین کرایه ممکن را با برگزاری مناقصه در میان رانندگان پیدا نمایید.
آشنایی بیشتر با نرم افزار: http://www.zingapp.ir/list/?refer=5
مزایای زینگ برای رانندگان:
شما رانندگان با استفاده از زینگ می توانید از بارهای موجود در تمام کارخانه ها و انبارها، باغات و مزارع و بنادر مطلع شده و با بررسی مشخصات مبدأ و مقصد و ماهیت بار مورد نظر، دستمزد مطلوب خود را بدون نگرانی از وجود واسطه ها و پرداخت کمیسیون های بالا و نامشخص، به صورت دقیق تعیین نمایید. شما حتی می توانید با پیشنهاد دادن قیمت مناسب، بارهایی را برای ساعت ها و روزهای آینده رزرو کرده و به محض رسیدن به مقصد، بار جدید را دریافت نمایید.

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد