داشتن اطلاعات مفید از بازار و چگونگی عملکرد رقباء بی شک یکی از مهمترین الزامات مدیران در خصوص تصمیم گیری و رسیدن به اهداف شرکت ها می باشد. تحقیقات بازار این امکان را برای مدیران ایجاد می کند که با در دست داشتن اطلاعاتی درست، به روز و ارزشمند اهداف و روش های درست را برای مجموعه و شرکت خود تبیین نمایند.گروه مشاورين بازاريابي صنعتی با نام اختصاری IMC Group و نماینده شرکت IBC-Consultants آلمان در ایران با در اختیار داشتن تيمی توانمند ، مجرب و متخصص و تجربه ای 20 ساله در صنعت کشور در خصوص اجرای پروژه های تحقیقات بازار مشغول به فعالیت می باشد.خدمات این گروه در زمینه تحقیقات بازار به شرح زیر می باشد:• تحقیقات و مطالعات کیفی در حوزه مصرف کنندگان صنعتی و مصرفی• تحقیقات بازار در خصوص جایگاه شرکت در بحث مطالعات قیمتی• تحقیقات و مطالعات در خصوص اثربخشی تبلیغات• تحقیقات و مطالعات کمی و کیفی در خصوص رسانه های کلاسیک و نوین • تحقیقات و مطالعات اسنادی با هدف ارائه اطلاعات ثانویه با ارزش به تولید کنندگان و صنعتگران• تحقیقات بازار در خصوص جایگاه برند • تست و آزمون محصول در خصوص محصولات صنعتی و مصرفی• تحقیقات بازار با هدف ارائه برنامه بازاریابی (Marketing Plan) به صنایع کوچک، نوپا و متوسط• تحقیقات بازار با هدف ارائه برنامه کسب و کار (Business Plan) به صنایع بزرگ و متوسط جهت توسعه بازار کسب و کارو بسیاری دیگر از خدمات مورد نظر در این زمینه .گروه مشاوران بازاریابی صنعتی IMC-Group با ارائه مشاوره و راهکارهای عملی و موثر و همراهی و همگامی مستمر با تولیدکنندگان در این راه گام نهاده و تاکنون با شرکت های متعدد داخلی و خارجی در این خصوص همکاری داشته است که جهت اطلاع از شرکت های فوق و آشنائی هر چه بیشتر با این گروه شما را دعوت به بازدید از سایت این شرکت به آدرس www.imc-group.ir می نمائیم. نام شرکت: گروه مشاوران بازاریابی صنعتی IMC-Groupآدرس: تهران، اتوبان ستاری، بلوار فردوستلفن: 44355269 – 021همراه: 09122843996 ایمیل: info@imc-group.irوبسایت: www.imc-group.ir