تحقیقات بازار (IMC Group)

قیمت محصول:

توافقی

0

تحقیقات بازار (IMC Group)

خدمات بازرگانی
دی آفر
داشتن اطلاعات مفید از بازار و چگونگی عملکرد رقباء بی شک یکی از مهمترین الزامات مدیران در خصوص تصمیم گیری و رسیدن به اهداف شرکت ها می باشد. تحقیقات بازار این امکان را برای مدیران ایجاد می کند که با در دست داشتن اطلاعاتی درست، به روز و ارزشمند اهداف و روش های درست را برای مجموعه و شرکت خود تبیین نمایند.
گروه مشاورين بازاريابي صنعتی با نام اختصاری IMC Group و نماینده شرکت IBC-Consultants آلمان در ایران با در اختیار داشتن تيمی توانمند ، مجرب و متخصص و تجربه ای 20 ساله در صنعت کشور در خصوص اجرای پروژه های تحقیقات بازار مشغول به فعالیت می باشد.
خدمات این گروه در زمینه تحقیقات بازار به شرح زیر می باشد:
• تحقیقات و مطالعات کیفی در حوزه مصرف کنندگان صنعتی و مصرفی
• تحقیقات بازار در خصوص جایگاه شرکت در بحث مطالعات قیمتی
• تحقیقات و مطالعات در خصوص اثربخشی تبلیغات
• تحقیقات و مطالعات کمی و کیفی در خصوص رسانه های کلاسیک و نوین
• تحقیقات و مطالعات اسنادی با هدف ارائه اطلاعات ثانویه با ارزش به تولید کنندگان و صنعتگران
• تحقیقات بازار در خصوص جایگاه برند
• تست و آزمون محصول در خصوص محصولات صنعتی و مصرفی
• تحقیقات بازار با هدف ارائه برنامه بازاریابی (Marketing Plan) به صنایع کوچک، نوپا و متوسط
• تحقیقات بازار با هدف ارائه برنامه کسب و کار (Business Plan) به صنایع بزرگ و متوسط جهت توسعه بازار کسب و کار
و بسیاری دیگر از خدمات مورد نظر در این زمینه .
گروه مشاوران بازاریابی صنعتی IMC-Group با ارائه مشاوره و راهکارهای عملی و موثر و همراهی و همگامی مستمر با تولیدکنندگان در این راه گام نهاده و تاکنون با شرکت های متعدد داخلی و خارجی در این خصوص همکاری داشته است که جهت اطلاع از شرکت های فوق و آشنائی هر چه بیشتر با این گروه شما را دعوت به بازدید از سایت این شرکت به آدرس www.imc-group.ir می نمائیم.

نام شرکت: گروه مشاوران بازاریابی صنعتی IMC-Group
آدرس: تهران، اتوبان ستاری، بلوار فردوس
تلفن: 44355269 – 021
همراه: 09122843996
ایمیل: info@imc-group.ir
وبسایت: www.imc-group.ir


هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید

آگهی های مرتبط با خدمات بازرگانی

info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد