آب شیرین کن

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

آب شیرین کن

صنعت
دی آفر
آب شیرین کن:
سیستم آب شیرین کن در واقع تصفیه آب به روش اسمز معکوس یا همان Reverse osmosis) RO) است که در آن آب تصفیه نشده پس از گذر از یک غشاء نیمه تراوا در دو مسیر یکی به عنوان آب تصفیه شده که به آن permeate یا آب شیرین و دیگری آب دور ریز که به آن Concentrate یا آب پسماند می گویند، خارج می شود.
عموما در تصفیه انواع آبها دارای کاربرد بسیار موثر تا 99/99 درصد می باشد.خاصیت تصفیه کنندگی آن بر اساس غشاء نیمه تراوا یا ممبران می باشد.
عملکرد غشاء نیمه تراوا و سیستم اسمزی:
دو ظرف یکی حاوی آب نمک(ظرف شماره 1) و دیگری آب خالص ( ظرف شماره 2) را در نظر بگیرید، ارتفاع آب در هر دو ظرف یکسان است، حال این دو ظرف را توسط یک لوله به هم متصل می کنیم. برای ایجاد تعادل یونهای سدیم و کلراید از ظرف شماره 1 به ظرف شماره دو انتقال می یابد، و این عمل آنقدر ادامه می یابد تا تعادل نمک در هر دو ظرف برقرار شود. حال اگر از یک غشاء روی لوله انتقال، استفاده کنیم که اجازه عبور یونها را ندهد، بدلیل عدم تعادل سدیم و کلراید در دو ظرف این جابجایی به صورت پیوسته صورت می گیرد و آب از ظرف شماره 2 به ظرف شماره 1 می آید تا تعادل غلظت در دو ظرف برابر شود و چون یونها از غشاء عبور نمی کنند بنابر این حجم آب در ظرف شماره 1 بالا می رود.این عمل باعث ایجاد فشار مضاعف در ظرف شماره 1 شده که به آن فشار اسمزی می گویند.
حال در سیستم های آب شیرین کن با ایجاد فشار معکوس فرایند را برعکس کرده و در ظرف یک غلطت نمک رابالا برده و حجم آب در ظرف 2 را افزایش می دهند، به این دلیل به آن اسمز معکوس می گویند.
غشاء یا ممبران:
در کلیه آب شیرین کن ها مهمترین قسمت غشاء آن می باشند که وظیفه تصفیه آب را به عهده دارد، لذا علاوه بر انتخاب درست آنها براساس:
قطر سوراخ‌ها
ضخامت
مقاومت در مقابل مواد شیمیایی
قیمت
افت فشار
شرکت سازنده
انتخاب تجهیزاتی که کمترین آسیب و یا انتخابی که بهینه ترین کارکرد را برای ممبران داشته باشد، بسیار حائز اهمیت است.
انتخاب صحیح ممبراان، انتخاب صحیح تجهیزات، سیستم کنترلی دقیق و حساس،خدمات سرویس دهی منظم و داشتن تیم مجرب شرکت سامان منور استوار سبب اطمینان خاطر کارفرمایان محترم می گردد.
ما علاوه بر تولید انواع آب شیرین کن ها (شامل: آب شیرین کن دریایی، آب شیرین کن صنعتی، آب شیرین کن کشاوری، آب شیرین کن دامداری و نیز جهت تصفیه آب برای پروش های ماهی)، خدمات سرویس و نگهداری، بازرسی و سرکشی به نحوه کار دستگاه و تامین قطعات اصل و با کیفیت را برای مشتریان خود با کمترین هزینه ممکن، انجام می دهیم.
تلفن تماس 09127831399
www.psmaco.com



هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد