فروش تابلو برق اضطراري

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

فروش تابلو برق اضطراري

تهران
دی آفر
براي تامين انرژي الکتريکي در کارخانجات، ادارات، بيمارستان ها، مجتمع هاي مسکوني، کارگاه هاي صنعتي و … هنگام قطع برق اصلي از ژنراتور هم محور با ديزل استفاده مي گردد که به نام برق اضطراري معروف است. ديزل ژنراتور مي تواند براي تامين کل مصرف انرژي الکتريکي يا قسمتي از آن با توجه به نوع سيستم طراحي و انتخاب گردد. در هر حال بايد با قطع شدن برق اصلي ، ديزل راه اندازي شده و بعد از توليد ولتاژ و گرم شدن آن، خروجي ژنراتور به مصرف کننده وصل گردد. و در هر لحظه با وصل برق اصلي برق ژنراتور قطع و برق اصلي به مصرف کننده وصل شده و ژنراتور خاموش گردد.

ديزل ژنراتورها از نظر راه اندازي مي تواند به دو صورت باشد. اولي به صورت راه اندازي دستي که بعد از قطع برق، اپراتور بايد ديزل را راه اندازي نموده و بعد از توليد ولتاژ و گرم شدن ديزل، مصرف کننده را به ژنراتور وصل کند. و دومي به صورت خودکار مي باشد که با قطع برق اصلي بايد ديزل به صورت اتوماتيک راه اندازي شده و به مصرف کننده وصل شود و با وصل برق خاموش گردد. مدار راه اندازي خودکار مي تواند در مدل هاي مختلف طراحي شود.



اين نوع تابلو بر روي ژنراتورهايي که به صورت اضطراري استفاده ميگردد نصب ميگردد. در اين موارد با قطع برق شهر (main) تابلو کنترل ديزل ژنراتور به طور اتوماتيک ديزل ژنراتور را روشن نموده و پس از رسيدن به فرکانس لازم، آن را وارد مدار مينمايد. پس از برقراري جريان برق شهر تابلو کنترل اتوماتيک به طور خودکار برق شهر را وصل مينمايد و به ديزل ژنراتور فرمان خاموش شدن را ارسال مينمايد. (کل اين عمليات در حدود چند ثانيه انجام ميگيرد.)
در صورت استفاده از تابلو کنترل اتوماتيک مجهز به بردهاي کنترلي ديجيتال امکان دادن برنامه هفتگي جهت روشن و خاموش شدن ديزل ژنراتور به طور اتوماتيک نيز وجود دارد. همچنين بردهاي کنترلي ديجيتال استفاده شده در تابلو کنترل اتوماتيک قابليت نمايش کليه پارامترهاي کارکردي ديزل ژنراتور و هرگونه هشدار در مورد نقص و خرابي ديزل ژنراتور را نيز دارند. در مدلهاي پيشرفته تر اينگونه تابلوها در صورت وجود زير ساخت لازم امکان مطلع نمودن کارفرما از طريق E-mail و يا SMS و يا روشن و خاموش نمودن ديزل ژنراتور از راه دور نيز وجود دارد.
در ساخت تابلو کنترل ديزل ژنراتور اعم از دستي، اتوماتيک، پارالل آنچه بيش از همه داراي اهميت ميباشد، نوع و برند قطعات قدرت و فرمان و ساير قطعات الکتريکي مورد استفاده ميباشد. استفاده از قطعات اصلي و کليدهاي قدرت برندهاي مطرح اروپاي غربي نسبت به ساير موارد داراي اولويت هستند. استفاده از قطعات با کيفيت و اصلي در ساخت تابلو کنترل اتوماتيک تفاوت بسياري در کيفيت و قيمت ديزل ژنراتور ايفا مينمايد.

تابلو برق A.T.S بصورت ايستاده با درب از جلو ورودي کابل از قسمت پايين يا مطابق سفارش مشتري و از ورق آهني به ضخامت 2mm با رنگ آميزي پخته شده يا الکترواستاتيک ساخته ميشود.تابلو متناسب با قدرت ژنراتور و نوع کنترل به صورت تک سلولي يا دو سلولي طراحي مي شود . درجه حفاظت تابلو باIPهاي 44 و54 مي باشد و حفاظت هاي بالاتر نيزطبق نياز متقاضي قابل تامين است.تمام اتصالات و گره ها و شينه ها با پوشش مناسب براي جلوگيري از خطر برق گرفتگي در نظر گرفته شده و شينه اصلي تابلو (شين قدرت) به گونه اي طراحي شده که در مواقع اتصال کوتاه در برابر تنش هاي مکانيکي مقاوم باشد . تمام سيم هاي AC و DC داراي رنگ هاي جداگانه و همچنين داراي شماره سيم بوده که در داخل داکت پلاستيکي قرار مي گيرند.تابلو به صورتي طراحي شده که تهويه مناسب در داخل تابلو انجام بگيرد. کليه تجهيزات از نوع مرغوب و مطابق استانداردهاي بين المللي مي باشد.

اين نوع تابلوها، تابلو اتوماتيک يا همان تابلو Change Over(چنج آور) يکي از پر کاربردترينها باشد.

دفتر فروش:44764514-44764515
کارشناس فروش:09121544002
www.noorasaa.ir

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد